fbpx

Service Desk

Canorama antaa ratkaisun ICT-haasteeseesi pääsääntöisesti ensimmäisen puhelun aikana.

 

Tarjoamme ICT-etätukea suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Service Desk -puhelin- ja sähköpostipalvelumme auttavat arkisin klo 8.00-17.00.

 

Vikailmoitukset ja tukipyynnöt 020 1122 699 tai servicedesk@canorama.fi.

 

Service Deskin kautta voit lähestyä missä tahansa tietotekniikkaan, Canoramaan tai asiakkuuteen liittyvässä asiassa, eli toimii keskitettynä yhteydenottopisteenä (SPOC).

 

Canoraman etähallinnalla voidaan ratkaista asiakkaan ICT-ympäristön ongelmat, esimerkiksi ohjelmistoasennukset ja laitteiden vikaselvitykset.



Ratkaise IT-kysymyksesi vain yhdellä puhelinsoitolla

Service Desk ja etähallinta ovat nykyaikainen malli yritysten IT-ongelmien ratkaisuun ja korjaamiseen. Canoraman järjestelmäasiantuntija Saku Grönlund valottaa Service Deskin toimintaa asiakkaan näkökulmasta ja poistaa jopa muutamia harhaluuloja.

 

Lue lisää Service Deskin eduista blogistamme >>

 

Milloin IT:n ulkoistaminen kannattaa? Millaisia IT:n tai IT-tuen ulkoistusmalleja on olemassa?

IT:stä on tullut liiketoimintakriittinen toiminto yrityksille. Jos laitteet eivät toimi tai järjestelmät takkuavat, työn tehokkuus kärsii tai jopa keskeytyy. Siksi yrityksissä kannattaakin investoida kriittisten IT-toimintojen ulkoistamiseen tai hankkimiseen palveluna.

 

Eri palvelumalleja ja palveluntarjoajia voi olla toisinaan hankala vertailla. Olemme koonneet asiantuntijaoppaan IT-ulkoistajan tueksi. Lataa asiantuntijoidemme laatima opas ja onnistu IT:n ulkoistuksessa!

 

Lue lisää IT-palveluiden ulkoistamisen oppaasta

  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama