fbpx

Service Desk

Canorama antaa ratkaisun ICT-haasteeseesi pääsääntöisesti ensimmäisen puhelun aikana.

 

Tarjoamme ICT-etätukea suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Service Desk -puhelin- ja sähköpostipalvelumme auttavat arkisin klo 8.00-17.00.

 

Vikailmoitukset ja tukipyynnöt 020 1122 699 tai servicedesk@canorama.fi.

 

Service Deskin kautta voit lähestyä missä tahansa tietotekniikkaan, Canoramaan tai asiakkuuteen liittyvässä asiassa, eli toimii keskitettynä yhteydenottopisteenä (SPOC).

 

Canoraman etähallinnalla voidaan ratkaista asiakkaan ICT-ympäristön ongelmat, esimerkiksi ohjelmistoasennukset ja laitteiden vikaselvitykset.

 

Lue lisää blogistamme

Service Desk ja etähallinta ovat nykyaikainen malli yritysten IT-ongelmien ratkaisuun ja korjaamiseen. Canoraman järjestelmäasiantuntija Saku Grönlund valottaa Service Deskin toimintaa asiakkaan näkökulmasta ja poistaa jopa muutamia harhaluuloja. Lue lisää!

 

Tutustu myös maksuttomaan asiantuntijaoppaaseemme

Tämä liiketoimintajohtajille ja IT-päälliköille suunnattu asiantuntijamateriaali kokoaa PK-yritysten ICT:n yksiin kansiin. Kerromme oppaassa konkreettisten esimerkkien avulla, miten IT voidaan valjastaa uusien palveluiden ja tehokkaampien liiketoimintaprosessien tueksi.

 

Lataa maksuton asiantuntijaopas


  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama