Service Desk

Canorama antaa ratkaisun ICT-haasteeseesi pääsääntöisesti ensimmäisen puhelun aikana.

 

Canorama tarjoaa ICT-etätukea suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Service Desk -puhelinpalvelumme ja -sähköposti palvelevat arkisin klo 8.00-17.00.

 

Vikailmoitukset ja tukipyynnöt 020 1122 699 tai servicedesk@canorama.fi.

 

Single point of contact (SPOC), eli Service Deskin kautta voi lähestyä missä tahansa tietotekniikkaan, Canoramaan tai asiakkuuteen liittyvissä asioissa.

 

Canoraman etähallinnalla voidaan ratkaista asiakkaan ICT-ympäristön ongelmat, esimerkiksi ohjelmistoasennukset ja laitteiden vikaselvitykset.

 

  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama
  • Canorama